Побудова мережі

Будівництво та вдосконалення мереж

Оптимальне та ефективне транспортне рішення є ключовим елементом у досягненні успіху операторів зв’язку в умовах високої конкуренції на ринку. З самого початку діяльності компанії телекомунікаційний напрям є одним з основних напрямків бізнесу «Техносерв Україна». Інженерний потенціал компанії дозволяє реалізовувати в області побудови мереж передачі даних проекти будь-якого рівня складності, від організації виділених ліній зв’язку на базі модемів і до магістральних мереж масштабу країни. Будівництво мережі на базі технологій SDH і / або DWDM надає оператору можливість доводити послугу до необхідної географічної точки, а наявність власної опорної мережі дає значну перевагу (у порівнянні з орендою каналів). Це, перш за все, можливість доводити послугу до необхідної географічної точки, а також здавати надлишки ресурсів в оренду. Сучасні транспортні мережі повинні бути широкосмуговими, мультисервісними, інтелектуальними і орієнтованими на надання кінцевому користувачеві послуг з гарантованою якістю. Конвергенція стала одним з основних напрямків розвитку транспортних мереж. Транспортні мережі передачі даних на базі MetroEthernet або IP / MPLS є одним з найбільш привабливих рішень для операторів зв’язку, орієнтованих на надання як традиційних послуг з передачі даних, так і мультимедійних послуг і послуг з доданою вартістю.

У операторському сегменті найчастіше представлені радіорелейним зв’язком і рішеннями на базі WiMAX, Wi-Fi. Дані рішення не мають альтернативи в тих випадках, коли потрібне швидке розгортання мереж передачі даних, що обслуговують рухомих абонентів, або в районах з нерозвиненою інфраструктурою зв’язку. Для комплексного рішення по організації цифрового інтерактивного телебачення в мережах загального користування і в мережах операторів зв’язку застосовуються мультимедійні рішення IP-TV і WEB TV. Головним достоїнством доставки телебачення по IP-мережах є інтерактивність відеопослуг і наявність широкого набору додаткових сервісів.

Важливим джерелом отримання прибутку для операторів зв’язку сьогодні є надання послуг з обробки викликів. Для організації контакт-центру з найвищим рівнем сервісу, фахівці «Техносерв Україна» готові впровадити обладнання, що дозволяє об’єднати обробку голосових, відео, смс і мультимедійних каналів зв’язку в єдиному апаратному центрі, а також інтегрувати їх в існуючу ІТ-інфраструктуру замовника.

Керування мережами та послугами

На сьогоднішній день телекомунікаційний ринок переживає новий виток свого розвитку, який пов’язаний з декількома глобальними факторами: вплив на операторський бізнес постачальників інформаційних сервісів (Google, Yandex, Apple, Skype та інш.), процес збільшення телеком-компаній за рахунок об’єднання фіксованих та мобільних операторів, вибухове зростання фіксованого та мобільного ШСД, і як наслідок посилення конкуренції та зниження тарифів.

Загалом всі ці фактори поступово ведуть до зниження маржинальності бізнесу операторів зв’язку. Перед телекомами постало глобальне завдання реструктуризувати свій бізнес так, щоб зберегти у себе центр отримання прибутку. Рішення цих завдань знаходиться в площині розвитку та впровадження інноваційних технологій, таких як:

  • Надання клієнтам контентних сервісів (Value Add Services), не тільки генеруючих додаткові прибутки, але й підвищуючих лояльність клієнтів. Життєвий цикл подібних послуг скорочується, а вимоги до їх якості і різноманітності стають все більш витонченими. Перед операторами постає завдання повного контролю трафіку, забезпечення швидкого виведення на ринок нових сервісів, а також підключення внутрішніх ресурсів і контент-провайдерів до мережі.
  • Впровадження систем автоматизації надання послуг ( OSS Service Fulfillment ) які дозволяють операторам контролювати весь процес взаємодії з клієнтом від надходження замовлення на послугу до її кінцевої реалізації. Автоматизація контролю за цією складовою бізнесу особливо актуальна для підвищення задоволення та лояльності клієнтів оператора на всіх етапах надання послуг.
  • Створення комплексу систем управління якістю послуг ( OSS Service Assurance ) , які дозволяють менеджменту в режимі реального часу відслідковувати критичні параметри роботи мережевої інфраструктури, інтегрувати дані з різноманітних підсистем, які відповідають за ті чи інші параметри, а також за якість сервісу. Подібні системи дозволяють оператору на умовах об’єднання мереж, які мають побудову різної логіки та різноманітних виробників, зберегти найважливіші параметри працездатності єдиної інфраструктури.
  • Вдосконалення біллінгових систем (BSS). Це завдання диктується в першу чергу консолідацією мобільних та фіксованих операторів, послуги яких та принципи роботи з клієнтами дуже сильно відрізняються. Надання FMC-послуг потребує нових підходів під час створення конвергентного біллінгу.
  • Забезпечення працездатності всієї ІТ інфраструктури в межах гарантування якості послуг, які надають оператори, стало не менш важливим завданням ніж забезпечення працездатності телекомунікаційних мереж.
  • Впровадження систем радіо планування. Частотний ресурс є важливим активом будь-якого оператора і його раціональне використання особливо важливе в даний час у зв’язку із стрімким зростанням якісних
    мобільних технологій. Правильний підхід до радіопланування дозволяє операторам не тільки підвищити якість бездротового зв’язку, але і суттєво знижує експлуатаційні витрати.

Спеціалісти «Техносерв Україна» мають великий досвід впровадження всіх вищеперерахованих систем на продуктах ведучих світових вендорів. Компанія надає повний комплекс робіт щодо реалізації проектів будь-якої складності і масштабності «під ключ»: від передпроектного консалтингу і проектування до технічної підтримки вже впроваджених рішень.